miércoles, 5 de diciembre de 2012

La juguetería errante


La juguetería errante
Edmund Crispin
320 páginas
Traducción de José C. Vales


Atraída porque la acción se desarrollada en Oxford compré el libro. Se trata de una serie de siete novelas de detectives protagonizadas por Gervase Fen, de la cual esta es la tercera y la más conocida como se explica en el libro.
Un poeta, huyendo de la rutina, va a pasar unos días a Oxford y allí se encuentra con el cadáver de una mujer en el interior de una juguetería. Al día siguiente la muerta y la juguetería han desaparecido y en su lugar se encuentra una tienda de ultramarinos. El catedrático de literatura Gervase Fen, detective aficionado, lo ayudará a resolver el misterio.
Pese a ser muy british y considerada una obra clásica de la novela de detectives inglesa, no me ha llegado en absoluto, no me interesaba quién era el detective ni como se resolvería el misterio.

4 comentarios:

Quadern de mots dijo...

Ostres!! la primera ressenya que llegeixo del llibre i que no ha agradat.

Sense entrar en la valoració del llibre que no puc jutjar per no haver-lo llegit, a mi m’atrauen els llibres de l’editorial, no sé si és per l’acurada presentació. Ja veus que és més per una sensació subjectiva. Tenia pensat llegir-lo quan el trobes, però crec que començaré per altres de l’editorial abans.

Aineta dijo...

Quadern de mots, ja saps com va això, cada lector és un món, però a mi el llibre no m'ha arribat en absolut, el desenvolupament de l'història m'era totalment indiferent. Tens raó Impedimenta té el plus de l'edició, a mi tamb´´e m'agraden molt els seus llibres com a objecte.

caterina dijo...

Tal com te vaig dir a mi tampoc me va entusiasmar la història d'aquest llibre, ni el seu protagonista ni l'autor. Però si per aquelles coses que passen a vegades llegeixes el segon i t'agrada, fes-m'ho saber ;)

Aineta dijo...

Caterina, no crec que es doni el cas, però t'ho faré saber.