miércoles, 1 de septiembre de 2021

Consumits pel foc


Consumits pel foc

Jaume Cabré

192 págines


Vaig triar aquest llibre amb la confiança de què tot el llegit abans escrit per en Jaume Cabré m'havia encantat. No obstant, em sap molt de greu reconèixer que aquesta novel·la m'ha avorrit, m'ha constat centrar-me.

Cabré continua amb la seva empremta de canviar d'escenari i protagonistes sovint i sense avisar, però això no és problema. Per mi l'obstacle és que la història de l'Ismael no m'interessa. Es tracta d'un jove d'infantessa difícil, que una vegada adult i recuperat el contacte amb una veïnada de la que sempre havia estat enamorat, pateix un accident que li fa perdre la memòria. A partir d'aquí, el que intenta el protagonista és descobrir que ha succeït, però per mi, el desenllaç no és gens interessant. 

No hay comentarios: