viernes, 11 de marzo de 2011

De com un petit fet et pot alegrar el dia

Ahir vaig rebre un correu anunciant-me que era la guanyadora d’un passi anual per anar al cinema totalment gratis. El correu estava a la meva safata de correu no desitjat, i semblava d’aquells que fan publicitat, que et fan entrar a webs o enviar sms per entrar en un sorteig, però vaig reconèixer el remitent i el vaig obrir. Era cert, vaig participar en un concurs sobre els Oscars, havies d’encertar, sinó record malament, els guanyadors de deu categories i vaig encertar. I després entre tots els encertants, vuit, un sorteig per guanyar el premi. Doble sort. La veritat és que m’ha fet molta gràcia i il•lusió, que no em ve gens malament en una temporadeta pessimista que duc. Ara, a gaudir-ho.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Ves per on. Una finestra que s'obre.

Què gaudeixis molt del premi. Jo segur que de cinema no n'hagués encertat 10.

Illa incognita dijo...

Enhorabona! Ara ve lo fàcil: organitzar-te per anar-hi sovint!!! Que no te n'adones i les setmanes passen volant...
Una abraçada!

Anónimo dijo...

quin nivell... per mi que hi ha tongo... en fi... en qualsevol cas, enhorabona

anónimo/a

miratuporlondres dijo...

Lo millor de tot és que vaig participar i vaig encertar dos o tres ,jejeje. Això sí, ni un dels secundaris.
La que sabe, sabe...Enhorabona.

Illa incognita dijo...

Hei, en aquest blog també hi ha "algo" que ha canviat!
Bon canvi!