miércoles, 24 de marzo de 2010

Pensar en positiu

Avui no m'he pogut llevar del cap un fet que m'ha molestat, un comportament aliè totalment contrari a l'esperat i crec, sincerament, que jo no hagués protagonitzat. M'he enfadat i el fet apareixia recurrentment al meu pensament. Fins que avui horabaixa he pensat que no ho pagava estar enfadada per una cosa que no podia controlar, externa a mi, i que a més, havien passat al manco dues coses bones, l'alegria d'una companya al rebre una bona notícia, que també és una bona notícia per mi, i una fita de superació aconseguida per qualcú que m'estim i veure la seva cara de felicitat en fer-ho. Per això si en tenc dues de bones guanyen a una de dolenta. Encara que no sé per què sempre deix que lo dolent tengui més força.

3 comentarios:

miratuporlondres dijo...

M'encanta aquesta filosofia: Me l'apunt....

Illa incognita dijo...

I també me l'apunt!

I lo dolent pesa més perquè és com el plom.
Lo bo sempre pesa i pesarà menys, és lliure, vola.

Mireia dijo...

Quina "flaire" a kliteratura que hi ha en el treu blog, m'encanta!!

Si et ve de gust ja passaràs pel meu.
Petons. Mireia